Wednesday, April 18, 2012

Misasi mul kallal on , et ma nii jubedaid unenägusid näen ?

Eile oli mitte nii võrd jube , kui ärritav . Sa ei jäta mind unes ka rahule . Kõik, mis oli on möödas .. ma ei oota su vabandusi , ma ei oota selgitusi .. läksid nii , las jääbki nii . Ma ei taha seda koormat taaskord endale !

Aga no see tänane uni DAFAAKK !

Lambist näen lennuõnnetust . Lennuk kukkus kuhugi linna. Kuulsin kui öeldi , juba on leitud 17 hukkunut. Ja neid toodi aina juurde ja juurde ja juurde . Majad olid lõhutud , inimesed olid paanikas. Kõik oli nii segane ..
Lennuk  kukkus alla, sest lambi kohapealt tekkis kuiv äike . millesse lennuk sisse sõitis . Häda maandumist ei saanud teha , seega pidigi lennuk edasi lendama . Keegi tuttav oli ka lennuki peal , aga ma ei tea kes see oli .

See on lihtsalt nii jube.. nüüd taas , hommikuti nii väsinud, peale kooli on raske olla. Noo pliiiiiis  ..
-.- , võtke need unenäod ära .
Ma juba kardan magama minna  -.-

No comments: