Thursday, October 14, 2010

no säukiii !

helllõuki rrrrrrrrrahvas .
Asilugu on nüüd selline , et mõtlesin et võiks endast veel mõne märkme maha jätta.
Põmst on nii siis , et eile (13.10.10) olin päeval ns koolis , või noh kella 8-sast hakkas lahtilaulmine ja siis kella 12-ni oli proov . Peale seda oli mul veel kaks tundi , kuhu ma ei läinud . läksime mariliisimuriliisiga minupoole . olime seal ns , ja siis läksime linna temapoole . seal olime tükkaega ja siis läksin joosepi  , johanna ja hannesega välja . tahtsime bowlingusse piljardit mängima minna , aga kõik lauad olid kinni , sest turniir oli . Olgu mõtlesime siis , et läheme GP-sse aga seal polnud enam piljardi lauda . No siis läksime Jonnysse . :D
Seal olime ikka ülikaua . :D mõnusalt mõned tunnid . :D siis koju ära . Sithaks hea päev oli .
niii tänane .. hmmm..... kool nagu ikka . kolmanda tunniajal oli võimlas mingi huinamuina . käisin seal . siis oli mul täna ainult kuus tundi ja peale seda jeahhh koduu .. :D passisin kodus ja poole 5ks tagasi kooli . Vahetasime riided ja hakkas pihta pea proov . kell 19.00 algas meie Koolijuubeli esimene kontsert . Kontsert oli mu arust normaalne , aga ühekohapeal oli vähe mööda . elab üle .
nüüd on väss olla ja kurk ka valus . joon mõnusasti raviteekest ja olen ennesslaheekssssssss .:p
mwuahh ijaaaaahhh !

No comments: