Tuesday, November 23, 2010

saminamina ,

Oioi , pole juba üle kuu kirjutanud siia midagi :s
Viimasel ajal pole üldse meeleski olnud ... :S
aga sessuhtes , et ärge muretsege . mul läheb hästii ... Nii koolis kui ka mujal , Ma ei kurda ..
Ütleks , et elu käib präegu rohkem positiivsuse poole .. :d

Ma  olen miljon korda juba lubanud , et hakkan korralikult blogi täitma . aga ma jõuan koolist nii väsinuna , et ei jõua siia midagi pikka kirjutada .
eks ma ikka üritan täita seda .. :D aga samas vahest ei viitsi ka , eks ma siis kirjutan kui midagi  ülihuvitavat juhtub .. :d

Võin julgelt ütelda , et nädalavahetused mööduvad pidutsedes .. ütleme küll , et ei lähe JENGELJUNGELIsse , aga ikkagi lähme .. :D :D JENGELJUNGEL aka Tengelbung :D:D
 Aga jap , mõistlikult tuleb võtta .. Nalja saab nabani
IGATSEN KA TOHUTULT SUVE , JA OMA BELLAMUSIKEST ;*
aga ei kurda ka präegu oma MUSIMOPSI MARILIISI ÜLE .
Kaks südame tükki mul (lll)
aga jah ,.. :d
Mai viitsi enam .. tsauuuuuuuuuu

No comments: