Wednesday, April 6, 2011

MUFFACCAA !!!

oppppppppppppppppppppfrfrfrffrfhhhh ... :D

mul on  hea tuju .. annannanananana .. Jossu on ka mega geiikar lambist eluõnnelik oli täna . ulme . ta vist sai midagi ':D:D:D

Olks kolks ..
Pmt siis täna mingi lambist võidumine.. Eilsest me ei räägi . aga täna on tuju sitaks parem .
igatahes ärkasin hommmikul vaatasin kellla : TSIIIIIIISASSSS , ma pean ärkama , kell oli 6.50 minu vaatamise järgi . igaks juhuks vaatasin veel ja minu üllatuseks oli aeg tagasi liikunud juba 40 minuti võrra , niii et ma sain veel väheke tududa . uinusin ja uinusin kuni ema mind ülesse äratas . olin nii mõnusas unes et toksisin läbi une oma LEMMIK hommikkuhelina kinni .
Igatahes ärkasin siis üles  , toppisin end riidesse ja läksin kohvitama ning siis arvutisse , panin asjad kokku ja siis kooli .

Teadsin  ,et esimene tund on eestikeel  . kuid mitte kedagi minu klassist polnud seal . hmmm.. läksin tunniplaani vaatama , ja oli ikka esimene tund eesti keel . ise mõtlesin misasja , miks kõik mata klassi juures on ja siis sain aru . : HULL EIT A IKKA OLEN , elan NELJAPÄEVAS , kuigi on kolmapäev .

njah , muud huvitavat ei juhtunudkii juuu .. :S



ULMMEEEEEEEEE !
TSAU !

No comments: