Monday, April 4, 2011

plahh

Oumaigaasshh .. Olen täitsa ära unustanud kõik oma asjad .

No igatahhes läheb mul hästi .
Ma ei mõtle enam eriti minevikule  , ning suudan rääkida kõigest ilma pisaraid valamata . Okei jah nutan vahest ..
täiesti lambist  .. kuigi tegelikult on kõik korras  . Ma naeran häästi häästi palju .. :D Äkki ma olengi jälle õnnelik ..

Olks tolks . Täna on super päev .
Käisin lasteaias pisikesi lapsi kuulamas ja vaatamas . täiesti ulme kui armsad nad ikka on ..
siukseed nunnnupallikud ikka (A) neid võtaks terve posu koju endale  :D
Ja siis olen nnüüd niisama laulnud miljon tassi kohvi joonud ja üldse naernud enda üle  . :D

aga see selleks . :D
HOMME ON 6H MATAT JEHAAA .. miljon like'i :D
i wanna screammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ...
uuuaauuuaaa .. lalla lala lalalalal ..

Olen ma hull ??? :D:D:D

No comments: