Thursday, October 13, 2011

See on kohutav .. Miks just nüüd ?
Kuidas see kõik nii sai minna .. Mida ma teinud olen , et see kõik TERVE SEE FAKING aasta nii perses on !
Ütlme nii , et mul pole enam tuju .. ja pole enam jõudu sellistele asjadele vastu astuda .
KUIDAS SAAB NII !
Kuidas saab miski võtta mul sellise inimesese !?
Haige on mõtelda , et ma lähen korterist ära ja et mitte kunagi seal enam peale mind tuli põlema ei jää .
Sest peale kassi pole seal mitte kedagi ?
Kuidas ma saan mõelda , et mul pole inimest kelle jutte kuulata .. Kellega niisama lobiseda ?
Kuidas ma saan mõtelda , et ta läheb ja ta enam kunagi tagasi ei tule ?
See lihtsalt pole võimalik . Pisarad voolavad ja ma ei saa sinna midagi teha . MITTE KUI MIDAGI TEHA .

Mul on vaja üksi olla ja ma tahan üksi olla . Aga Tegelikult ma ei taha ka üksi olla .
Kui ma olen koos kellegagi ma ei mõtle sellele . Isegi sellest rääkimine , et mis juhtus miks ja kuidas pole nii raske . Aga sellest mõtlemine . Need mälestused , need koos elatud aastad . KUIDAS NII SAI MINNA !

Kõige rohkem mind ajab endast välja see mõte , et ma lähen ja keegi ei oota seal mind enam . Keegi ei küsi seal enam , kuidas mul läheb või kus miskit uudist on . Et keegi ei saada mind enam jäätist ostma .. ja kõike seda .
Kõik on pisiasjad , millele võibolla suur tähelepanu ei pöörand  ning mida ma nüüd meeletult igatsen .

Jah , nii on kergem .. et teda koomast välja ei tooda .. tema enda pärast on see hea .. Sest siis ta ei pea neid valusid kannatama .
Ta läks .. vähemalt heade mälestustega .. Et kõik temast hoolisid , ema , onu ja tädi käsid seal , mina helistasin .

Ta pole surnud . Ta füüsiliselt eksisteerib .. aga vaimselt teda enam ei ole . !

Ma igatsen sind !

No comments: