Sunday, February 26, 2012



Õelus mu sees kasvab ja kasvab .. Ja ma ainult naeran sellepeale .  Vaene sina, kes sa selles kõiges kannatad ja kellest on mul üleüldiselt jumala savi. Sa ei tunne mind , sa ei oota seda .. ja lihtsalt ühel hetkel .. haha ..
                                                                                                               VAESEKE !.

Sa mängid minuga , aga sa tead väga hästi kui kõrvetada sa võid saada. mina mängin samamoodi oma keerulist mängu sinuga.. sest ma tahan sind proovile panna. Kuid usun, et üsna pea sa kaotad. Sa ei saa sellega hakkama.
Kui kahju .

Iga päev, silmade ees on see õndsusetu igavus mis mind revolvriga laubale sihtides kaitseriivi maha kakub. Kuid hetkegi kaotamata elan ma oma väärtuslikku elu ning tänu sellele midagi ei juhtu.

Ärgates iga hommik, minnes magama iga õhtu tõuseb tõsine rutiin. Kus on see elu , kus mitu päeva rännates magamata oldi, kus naerdi lõputult veidruste peale. õuduste draamakoda on selle kaotanud.


-----------------------------------------------------------------------

Okei .. .d nali naljaks .. Ma kirjutan lihtsalt nii kuidas mul mõte peas käib. see jookseb nii kiiresti eest ära , et ma ei jõua nii kiiresti kirjutada . :)

 aga muidu on kõik korras .
Väimelas on hea , V.A FAKING VENEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL !

aga muidu on super super kõik . :) vist.

No comments: