Wednesday, February 29, 2012

On olemas keegi, kellest ma hoolin.On olemas keegi, keda ma ei nimeta.On olemas keegi, kellele ma mõtlen.On olemas keegi,kes teeb mu kurvaks.On olemas keegi, kes paneb mu naerma ja on olemas keegi,  keda ma ... 



midagi toimub .. kuskil alateadvuses või mõistuses .. 
 Ma ei saa aru mis see on .. imelik tunne väga pikka aega sees .. nagu teeb haiget, aga samas mitte . 
SEE HÄIRIB MIND !

Ühel hetkel on kõik nii hea , teisel hetkel puhas ajunuss ..
miks ? miks ? Miks ?


-----

Olete ühel hetkel mõelnud mis saab kui teda, enam pole ? Et te ei saa teda enam hoida oma kaisus , 
rääkida temaga kõiges  ? et te kõnnite talle vastu ja ta ei ütle midagi . 
 Mul küll on , vahest hullud emohetked. Ei valeta, et tegelikult tahaks juba teada mis edasi saab ..
et sooviks juba oma kodu , töötavat suhet . Et tahaks midagigi .. kõik pole lust ja lillepidu , ma tean .. liigagi hästi tean ..
ma lihtsalt ei taha oodata enam .. ei taha joosta kellegi järgi , kes sellenimel ei pinguta . 
Joosta järgi , sest midagi on .. Ongi . . heaolu tunne .. lõpuks see oli ..     Aga sa lihtsalt ei saa sellest aru . . .

No comments: