Monday, March 26, 2012

Ma tahaks midagi kirjutada. Võibolla midagi konkreetset, ebaõiglast, paha, head, sisukat, mõttega.  Ma tahaks kõik oma mõtted välja kirjutada aga ei oska kuskilt alustada, samas ei oska ma ka ennast väljendada.Kuidagi liiga keeruline on see eneseväljendamine nende mõtete puhul. 
   Nii palju oleks öelda, teha, näha. Aga ma ei suuda.  Lihtsalt ei taha. Mul on enamvähem kõik mida ma tahan olemas. ENAMVÄHEM . miski on puudu.. lähedus, kaisutused ja kõik selline. 

Ma olen hakanud mõtlema, et ma igatsen isegi tülitsemist, nääklemist. Mitte, et see mulle meeldiks. aga vahest on hea. ja ma igatsen seda.
  Mul on võimalusi.. palju võimalusi, et endale seda kõike saavutada . Aga ma ei saa. On miski, miks ma ei saa.. sest, selletõttu olen ma teadmatuses, mul on soov sellest mitte lahti öelda. 


   Ma tean , et on vara.. Veel on liiga vara, aga ma tahan oma elu, oma kodu , oma peret. TÖÖÖD !  ma tahan olla ise seisev. ma tahan . Ma tahan . Ma tahan. Kõike tahan . : ) 
Last.. Poega. nii tahaks . : ) 

   Üldse tahaks paljusid asju. 
aga kõigekõigekõigekõigem ma tahaks, et need keerulised mõttted juba peast ära kaoks. See ei lase keskenduda . :)


No comments: