Tuesday, March 6, 2012

Miks kõik jälle allamäge veereb? Miks siuksed asjad juhtuvad? miks jälle keegi midagi teeb , miks jälle kellegagi midagi juhtub?
Kuidas nii saab?


Kõik olukorrad on lahendust väärivad , kõik olukorrad erinevad.
Unes iga tehtud viga , iga öeldud sõna kummitab .. 


Präegu ma tunnen , et ma vajaks sind.. lihtsalt .. pikutada su kaisus. Sa oskad mõtted eemale viia.
Ma olen sulle tänulik..  Siiralt ..  anna andeks ! ma ei mõista enam.. see järjest rohkem painab mind .. Järjest rohkem  vajan sind .. hoian kinni millestki mida mul pole olnudki. Anna andeks !


Sisimas ma tean , et ma ei saa sind iial.

KASSIN KASSIN KASSIN !

Mõtlen ainult sinust ja rohkem mul pähe ei mahu
Eraldan mullid ja vahu, ohked ja südamevalu
Kuubiku ümaraks tahun, ometi oled sa pahur
Vihates mõttetut kasu, mõistus ei anna mul asu
Ole mu trompet ja pasun, kõla mu alustuslasul
Mõte mu mõtteis on vagur, kingin ma roosi sul, palun

No comments: