Friday, November 2, 2012

Tere !

Mida soovida hingedepäevaks ? ma eitea , Rahu südamesse ja meeltesse ?
kõike mida võib soovida kõike ma soovingi ..
Just siin , just praegu , kuulates Muhv feat kati ott - tee mind korda, mõlgutan mõtteid minevikust ..
Hingedepäev on mõeldud küll meist lahkunutele. Nendele , kes on meie juurest lahkunud .. aga see on ka mälestuspäev mineviku mälestustele.. Sellele kui ilus ja tore oli kõik siis , kui olid alles väike .. kui palju lõbu ja naeru oli.. kui kasvasin suureks , kaotasin roosad prillid ja nägin seda karmi maailma .. Tundsin südame valu ka pisiasjadest ..
Nüüd kus on hetk meenutada neid keda enam pole on enam meeles mu vanavanemad .. Oi kuidas ma neid tegelikult igatsen .. Vanaema, kelle seljataha ennast peita kui emmet ei olnud  .. Vanaisa , kelle ühtviisi igavaid kuid samas nii huvitavaid lugusid kuulata .
 Ma tõsiselt igatsen teid ! Meeletult palju ..


aga muidu olen ma täna terve päev nii õnnelik olnud .. ma ei tea mis rahulolu see on , või mis iganes see ka pole , aga see naeratus lihtsalt ei kustu .. !!

No comments: