Friday, November 9, 2012

Hello Helloo !

Kõik on hästi , väga hästi .   Mul on kuidagi nii hea tuju .. lihtsalt uskumatu! ;)
Aga ma ei tea , kas seee kõik on ka nii hea kui tegelikult välja paistab .. Miski on mis mind häirib , ma ei oska isegi öelda mis see on .. Aga see lihtsalt kraabib ja üritab nagu Lassoga heale tujule nööri kaela visata,et see siis alla tõmmata.
Ma olen üsna närviline ka .. Lambi kohapealt võin minna mingi pisi asjapeale närvi .. see läheb muidugi kiiresti üle .. aga ikkagi .. Vb tuleb see jälle nendest jubedatest unenägudest mida ma näen juba enne uinumist .. Vääääga karm .. isegi ei taha mõelda nendele .

Aga jah , eilne esinemine läks väga hästi ,  ma olen mega õnnelik , et jälle sooloesinemise sain . JESS ..
Täna on ka kaks esinemist , küll kooriga aga siiski .. jah, ma tegelikult ei viitsi , ja ma olen väsinud .. aga peab.. selleks peab ennast tagant utsitama.. See on ju siiski asi mida ma südamest elulõpuni armastan ! ;)

Esitus on mõeldud kõigile isadele , eriti neile , kes töötavad kaugel ja kelle lapsed neid üsnagi tihti igatsevad. See on täis soojust ja armastust ja piisavalt tugevust väljendada tundeid  , mida võibolla keegi tegelikult välja öelda ei julge ! :)

Ilusat päeva ;*

No comments: