Thursday, November 3, 2011

----
I wanna tell you, you are always on my mind
From that the moment that I wake,
to last thing at night
I wanna show you, this love is deep inside
I wanna show you, you see it in my eyes.
Obsess is changing me, do you realize?

----

Täna on miskit valesti .. vastik tunne on sees.. 
Hirm ? Viha ? Kurbus ?
Ma ei saa sellest tundest aru ..  
Mu mõtted on terve päeva eemal olnud .. sellest tingitud ka kehvem tuju.
Ma kardan , et kõik kordub .. kõik mis siiamaani on olnud .. Ma ei taha seda ..
ausalt enam ei taha .. 
Oma mõtetes olen ma tegelikult ju väga õnnelik .. 
Aga vahel tekivad  küsimused ..
Mis edasi saab ? Kes me koos oleme ? 
Kuidas kõik algas ? kas see lõppeb varsti ?
õõõõõhhh ..  ma kardan neid küsimusi .. ma vihkan neid küsimusi .. 
Samamoodi nagu ma vihkan seda , et te kõik küsite .. MIS SAAB SELLEST KORTERIST !
Nonahhuj see pole teie asi .. 

Miks on kõik niii keeruline .. Miks ei võiks ometi kõik lõpuks korda saada ?
nagu reaalselt korda ... 


..


I may not have the softest touch
I may not say the words as such
And though I may not look like much
I'm yours.......

No comments: