Sunday, November 6, 2011

Vot ma pean ütlema , et see oli hea nädalavahetus . See , et minu kõrval on inimene .. kellega ma saan absoluutselt kõigest rääkida .. Et minu kõrval on keegi keda ma saan usaldada , abipaluda .. keegi kellele ma saan loota .
Üks kõige uskumatumaid asju ongi see .. et see nädalavahetus õpetas .. Kuidas kedagi usaldama peab .. Sa tead , et need inimesed .. kes ühel hetkel lubavad , teisel hetkel on neil sellest pohhuj.. et neid reaalselt ei koti .. nad pole ju midagi väärt .. nad on nagu kaltsud, kellega põrandat pühkida .. iseasi millise lapiga ja kui musta põrandat sa pühid .
ma olen tähele pannud , et palju pole mul selliseid inimesi , keda usaldada .. Ning niipõhjalikult Kui ma usaldan ethelit .. ei usalda ma vist mitte kedagi .. tema on ilmselt ka see , kes minust kui inimesest , minust kui sõbrast , kõige rohkem teab .. ja ka see , kes minu erinevaid iseloomu külgi tunneb ..
See kõik mida me rääkisime .. ausalt , see pani mind nii mõtlema ..
Mõtle kui osutubki see kõik tõeks .. See on karmm .. Et lihtsalt ühel hetkel .. Ühel väga valel hetkel ta ilmub välja .. ja rikub lihtsalt kõik ära .. Ma olen endas kindel , et ma tahan enda kõrvale just seda inimest , kes seal präegu on .. kuid alati jääb sisse mingi aga .. ma tean , et ma pean väärtustama kõike , mis mulle vähegi kallis on , sellepärast ma tean .. et ei lase sellel mitte kunagi vist juhtuda . Iga pisiasigi võib mingil hetkel osutuda nii oluliseks , et ilma selleta on raske elada .
  Või kui osutub tõeks see meie kuupäevade jama ja kogu see tsüklite jama .. ? :D
see oleks karm ..

--

Igatahes , nüüd käib peas mõtteid nii palju .. on üks küsimus mis mind kummitab . .
nii kõvasti kummitab..

--

Aga jumala õnnelik ..
**
Baby
Butterflies, they gave me such a feeling
Everytime I saw your face 
They started flying
**

No comments: