Tuesday, November 22, 2011

Ma ei saa aru .. mis kurat ma kõigile teinud olen ! naahhujjnaada tee sorite mu elus .. nahhuj te uurite ..
Mitte miski pole teie asi..
Kui ma tahan rääkida , on mul selleks mitmeid inimesi .. ma ei lähe mingi lambitondile rääkima ..
Te ajate mu lihtsalt hulluks ma ei või !!!!!!!!!!!!!!!

Üsnagi selge on see , et ma pole koer .. ma ei jookse mitte kellegi järgi .. Täpselt nii ongi .. kõiges ..
Suhtes , sõpradega .. Kõiges .. absull kõiges .. niiett .. pole mind sinujaoks , pole sind minujaoks .
Oskan väga hästi kodus istuda ..ÜKSINDA !

Kõiik on nii faking masendavv et ma ei viitsi enam .. nihhujaaaa mai saaaaaaa aru ..

poolteist aastat .. FAKING POOLTEIST AASTAT !
ma ei jaksa enam ..

Kodu , kool ja parimad sõbrannad .. Peale nende ei hoia hetkel ilmselgelt mitte miski mind siin enam kinnii ..
Tutuh jalaga näkku mai või !

KKKKKKKKKAASSSSSSs .. ärge mitte üritagegi !

No comments: