Monday, July 30, 2012

nii palju siis minu varasest  magaminemisest ! YEAh . .

Naljakas on mõelda , kui palju annab inimesi petta lihtsalt sellega kuidas sa kõike välja näitad . Oled lõbus , vaatad taevasse , et pisarad  voolaksid silmas laiali ja naerad edasi .. vaatad ringi ja teeskled .. kui tunned, et oled nõrkemas astud eemale .. hingad sügavalt sisse ja samamoodi edasi .
    Ma usun ja loodan , et need kes ma tean , et seda lugeda võivad teavad juba niigi seda mis või miks mind miski häirida võib ning tunneb mind juba ilma nägematagi ära, et miskit on valesti. Kuid ma ei saa selles pead anda ning  siis võib sellest valesti aru saada.

präegu on tulnud jälle üks paha tuju . see varsti kaob täielikult.. varsti , las läheb lihtsalt natuke aega .


Ma ei räägi enam tundega, et sulle selgeks teha. Sa lihtsalt püüad kinni mu pilgu ja hetkega on sulle kõik selge. Need silmad ei suuda enam iial varjata seda tunnet ja neid emotsioone, mis mu sees end peidavad. Need silmad räägivad ise sulle kõik. Aga vaid sulle, ainult sulle ja nii ongi õige!

No comments: