Sunday, July 29, 2012

Trip mereäärde.

Präegu võin rõõmsalt ohata ja lausuda - " Lõpuks ometi kodus ," 

Meie trip kestis neljapäevast- pühapäevani ning võin julgelt väita , et ilmaga vedas meil meeletult ..   Seltskond oli täiesti normaalne ja nalja sai ka kõvasti . 
Ma tunnen ennast enamvähem puhanuna .. kuigi niimõnigi puhkuse õhtu meeleolu polnud just kõige parem ..
Pean suuresti tänama Marti , kes reaalselt viitsis minuga tegeleda ja   koos päikest võtta ja kõike . ilmselgelt oleks ma muidu seal üsna tühja lihtsalt passinud . 
Siis pean tänama ka Laurit , kes sellise tripi üldse korraldas ja sellega tegeles - mul oli                                   väga tore .
ja siis ka muid tegelasi , kes lihtsalt tegid palju nalja ja muud komöödiat. 

 Mul on hea meel, et ma sinna läksin  ning teinegi kord olen nõus uuesti minema .. :)

Präegu ma lihtsalt naudin seda , kuidas emps mind kadestab , et ma nii pruun olen  , seda et ma saan kohvi juua ja seda et ma saan oma pisikest poisiklutti ja elukaaslast näha .. :)

Etu , sina mõistad - "   Now I know , How fucking strong woman I can Be " 

No comments: