Sunday, July 1, 2012

This was awesome !

See oli lihtsalt liiiga vinge.. kogu terve see päev ..  seda emotsiooni on täiesti võimatu panna sõnadesse ,  sest seda peab tundma .. Kõik oli nii võimas , lood olid võimsad .. inimesed olid nii super toredad ja kõike muud ..
Esmalt mõtlesin küll , et julm onikka terve päev sealt passida kuid mina rohkem lähenes kontserdi lõpp , seda rohkem tahtsin ma veel laulda ja kõike muud ..
Lõppude lõpuks oli häääl jumala ära karjutud ja jalad olid valusad.. AGA SEE KÕIK OLI SEDA VÄÄRT.

Peatumis paika jõudes olin natuke aega üleval ja kohe magama .. hull väsimus oli peal .. aga tuju see eest oli nii hea , et võin öelda ausalt : MA MAGASIN RAHULIKULT  ! ma ei näinud njegramm und.. vähemalt ma ei mäleta et ma oleks näinud ..

Täna ärkasin kuskil enne kümmet natuke.. ning nüüd istun niisama..  üks väsinud persoon laseb vaikselt und siin ja kõik on tore .. :D:D , varsti ajan ülesse , sest ma tahan linna minna .. aga ma ei tea bussiaegadest ega millestki mittemidagi . :D

vot , aga sau präeguseks siis .. õhtul vb kirjutan rohkem.. või üritan vähemalt midagigi sellest rokkimisest kirjutada ..


VÕTKE PÄIKEST HULLUKESED !

No comments: