Sunday, June 24, 2012

Tere Päevast , Õhtust !

Nädalavahetus oli meeletult mõnus ja sündmuste rohke. Ei oskagi kuskilt alustada... Kuid peale kõike seda tralli ma tunnen , et see oli üks kõige õnnestunum jaan ...
Sündmusteahel algas  Esinemisega Parksepa KK 12ndate klasside lõppuaktusega , misjärel viis tee mind kohe järgmisele lõpetamisele. Kuna Reedeks otseseid plaane polnud istusin natuke aega niisama toas .
Natukese ajapärast aga mõtlesin, et toas istumisest pole ju mingit kasu ja läksin välja .  Vaatasin mis laulukal toimub . Kohtasin Rasut ja Bertit ning nendega möödus ka minu ülejäänud õhtu .. Inimesi muidugi lisandus juurde ka . Ilmselgelt võin öelda , et olen väga rahul .  mul oli väga tore ning naerda, tantsida ja kõike muud sinna juurde sai päris korralikult .
Lõpuks olin ma Melli pool  , kus sai jälle korralikult naerdud ja niisamaoldud . Seemingi video. Kuihaige video, ja kui naljakas. Kõik ehk siis Terve see rahvas mis toas veel üleval oli naeris seda videot oma 10-15 minutit kindlasti .. Lihtsalt hull lugu . Kuna tervest selles trallitamisest ja ärajoodud alkoholi kogusest olin ma üsna väsinud siis seadsin kella poole  8 ajal enda jalad kodupoole tammuma . Koju jõudes kustusin kohe.

 Minu üllatuseks äratas  mind ülesse mu telefonihelin.. Helistajaks oli tips , kes teatas mulle , et jõuab varsti koju. Minu suureks üllatuseks oli see olek , mis polnud sugugi mitte halb, sest kui ma öösel mõtlesin magama minna siis kartsin ma hommikust peavalu .. mida siiski ei olnud .. HUH  ,
Aga igatahes .. Jõin kohvi ja äratasin ennast .. poolteist tundi ja neid ikka ei olnud .. Mul juba tekkis plaan tagasi magama minna .. kui nad juba jõudsid .. Oma tuduriietes ja  padjakanäoga tervitasin tulijaid ning järsku hakkas mul ülikiire.. Miks ?  Sest need tarkpead otsustasid kohe edasi sõita. Kähku Kähku pandi riidesse , tehti ennast korda , pakiti asjad ja minek.. Sõit ülivinge peo peale - METSAVENNA TALLU.

Kohalejõudes oli parklas juba 108 autot. ning kui meiegi omale koha leidsime  võis pidu alata ..
Alguses ja , polnud seal midagi eriti teha sest ilm oli halb ja siseplatsil pidu veel ei käinud .
Kuid juba üsnagi pea võis leida meid tantsuplatsi lähedusest tantsimast või niisama lolli mängimast .
alkoholitarbimine oli jälle natuke suur .. kuid mis sest , kord aastas ju võib .
Põhisündmusteks sellel jaanitulel olid aga hoopis hullemad : Üks mees murdis oma jalaluu, kui üle libeda palgi kõndis , ühele inimesele kukkus peale elektri post, mis ilmselt tuule ning mädapuidu tõttu ära murdus.  VÄGA RETS . Üks  mees võttis üle toosi , ning üks oli ennast lihtsalt üleliia purju joonud. - KURB , aga tõsi.. et see pidu oli peremehe jaoks üsna suur katastroof, sest mitte ükski aasta pole juhtunud selliseid asju .

Aga igatahes .. ma ei oska teile midagi pikemalt rääkida.. sest seda juttu on nii võrd palju. Igatahes minu eilne pidu lõppes kell 6 hommikul !
Ja tänane olek on ka väga okei .. Liigagi okei :D

Mul oli meeletult tore , ning see seltskond oli üsna vinge .. mis siis ,et mõned neist seal oleks võinud olemata olla.

No comments: