Thursday, June 14, 2012

Heihei ..  Ilus ilm täna eks ole !

Tead tips , lugesin su blogi ja mõtlesin , kui kuradi õidus sul selles kõiges on ..
Samuti mõistsin , et sind enda elust kaotada oleks präegu juba liiga hull .. ning ma teen kõik .. absoluutselt kõik .. et kõik oleks jälle nii nagu varem .. Lihtsalt anna aega ..

Ma tean, kes kui palju väärt on .. ning oma sõpru väärtustan ma väga suure hinnaga .. Inimesed , kes neid ei tunne , ei saa sellest aru .. Aeg on  suhtlemistes ja sõprussidemete loomises väga tähtis osa , sest mida rohkem aega tuntakse, seda rohkem teatakse inimese iseloomu erinevaid külgi ja nende tegude põhjuseid ..
  Sõpru on mul iga suguseid , iga üks nendest eri väärtusega .. Kuid parimad on ja jäävad .. Ning tänu sellele ma tean , et ma olen leidnud enda hinge puuduvad osad ..

See kes ma olen oma sõpradega on hoopis teine inimene , kes olen ma üksi .. Mitte halvem ega parem vaid just mina ise .. Kõigi oma halbade ja heade külgedega . Sõbrad on need , kes toovad minust välja ühe hea külje teise järel . Nemad on need , kelle nimel ma leian väljapääsu ka kõige hullematest olukordadest .

Kõik mida ma olen lubanud nii endale kui ka teistele ongi nii .. Kui ma lubasin , et mitte ükski mees ei riku sõprust mis mul on , siis nii ka jääb .. ning need , kes sellele vastu on .. võivad korraga minema jalutada ..
See on hetk , kus tekib kaitsereaktsioon ning inimesed , kes sellele vastu on võivad ise mu elust minema jalutada . Mina ei jäta oma jonni ning ma tean , et kui ükski asi sellele sõprusele mõjuma hakkab ma selle lihtsalt kõrvaldan .. See sõprus on minu jaoks liiga oluline , et lasta sellel niisama lihtsalt kustuda ..  tänu sellele  sõprusele on mul väga palju meenutada , mul on tekkinud erilisi inimesi , kes jäävad minuga alatiseks .. Tänu selllele kõigele on mul olemas päikse kiir ka kõige tormisemas päevas , sest see kiir on meeletult suur ja  minu südames !




No comments: