Sunday, June 3, 2012

Eile oli tegelikult üks ütlemata mõnus päev .. vaikselt rahulikult oma ette. mõnus  .
Käisin aitasin ema, tegin taaskord makaroni salatit, ema tegi hautatud kana ja tõi  meekooki. Pugisin ennast mõnusasti täis ja oli hea olla ..
 Õhtul käis mul külas üks ütlemata tore inimene , keda polnud juba piisavalt kaua näinud .. Vaatasime telekat , rääkisime .. kõik oli nii lihtne .
Mingil määral olen ma igatsend sellist vabadust enda ellu . Eks ta ole siiiski veel harjumatu . sest poole aasta eest oli ju kõik hoopis teist mooodi .. Kuid ma olen siiski õnnelik selle üle mis on , ning veel õnnelikum selle üle mis tuleb .
Ahjaa.. Kuna mul on homme geograafia eksam , mida ma juba vaikselt täiega kartma hakkan ..  siis teisipäevast  saab minust töö inimene .. nänänä .. :d lähen kuuks ajaks tööle.. hea .. :)

Vot .. aga ma ei oskagi teile midagi rääkida .. : )

seega , tsausau.

No comments: