Wednesday, June 6, 2012

no tere .. 

Ma ikkagimõtlesin ümber, ja otsustasin natuke kirjutada ka..........  mitte küll midagi erilist ja värki . aga lihtsalt . 

kõik sujub ,töö on normaalne .. kuigi lõpuks viskab kopa ette aga siiski olen rahul .. 
koju tahaks ka .. tahaksin jalutama minna , ja peale jalutuskäiku istuda vaikselt oma meelispaigas ja naudiks päikeseloojangut ..  :) 

Reedel jõuan ilmselgelt parksu ka ..  siis hea meelega võtaks paar siidrit ja lõõgastuks .. 
Ahjaa Mellile pidin ka külla minema, et ma ära ei unusta .. ja reedel on esinemine ka.. 
 
igatahes, võin öelda.. et suvi käib juba suure hooga ... ning ma ei jõua juba ära oodata neid meeletuid pidusid :D:D 
kuigi üldiselt ma kardan suve.. sest eelmine suvi oli piisavalt rets . see suvi tuleb hullem .. uskuge mind .. 

aga olgu nüüd ma siis lähen :d

No comments: