Friday, September 21, 2012



Mulle meeldib elada hetkes ja olla rõõmus täpselt nii kaua ja palju kui asi seda väärt on. Mulle meeldib armastada ja olla armastatud, naerda ja panna naerma. Mulle meeldib olla suur osa kellegi elust , et keegi saaks olla sama suur osa minu elust . Mulle meeldib tõusta puhanuna ja minna magama rõõmsa ent väsinuna.
Mulle meeldivad päikselised ilmad, aga vahest jumaldan tormiseid. Kui miski mulle ei meeldi, vaatan sellest mööda. Jah , loll tegu, et ma ei ütle, kui mulle ei meeldi. Aga olen nõus vaikima, et keegi teine ei pea kannatama. Ma ei saa omada mitte kedagi, sestap võin öelda, et kui keegi kõnnib käisikäes ära inmesega, kes mulle on tõsiselt südamelähedane, ning on õnnelik. Siis olen ka mina õnnelik ja suudan sellest teha endajaoks positiivse olukorra. Ma ei ole kade ja olen nõus andma palju, kuigi endal ei pruugi seda olla.
Vahest olen ma nagu väike tüdruk , kes igast lendlevast liblikast rõõmu tunneb, tahab neid püüda kuid pettub kui ei suuda. Aga ma ei vannu alla  vaid proovin aina uuesti ja uuesti .. kuni lõpuks suudan nendega juba ise lendu tõusta, ilma neid püüdmata.

Vaikus on vahest ainuke asi mida ma soovin. Mõnikord jääb aga tunne , et seda on niii palju tahetud. Nagu tahaks maailma käest võlgu võtta, kuid pole kust võtta. Siis leian ma sisemise rahu muusikas. Asi mis sõnaotseses mõttes oli minu esimene armastus ja mis selleks ka igavesti jääb. Isegi kui peaksin kaotama hääle, siis oma sisimas laulan ma igavesti.

Mul on kõik ja mitte midagi. Aga ma olen  sellega rahul. Mulle meeldib tõusta ja langeda, et ennast tugevamaks ja vastupüsivamaks muuta. Ma ei väida, et mul oleks olnud meeletult raske, või et mul oleks olnud kerge. Aga iga olukord on mind muutnud tugevamaks ning aina rohkem ja rohkem kasvab minu vastupidavus.

 Täna hommikul, enne ärkamist kõlasid mu peas sõnad :

" Ma tean , et sind ei võetud kergelt vastu.  Ma vihkasin sind , sest sa võtsid minult inimese, kes oli minu jaoks suur iidol. Kes oli minu ja ainult minu .. ja mina olin tema väike tüdruk. Kuid mida vanemaks ma sain, seda rohkem hakkasin ma taipama.. kui oluline see kõik tegelikult mulle on.. ja nüüd ma näen, et olen endale saanud ühe väärtusliku ja toetava inimese kõrvale. Ajad polnud kerged ja olukorrad samuti. Kuid takistused said ületatud ning nüüd hoitakse üksteist palju tugevamalt, kuid samas hellemalt kui varem Ning on näha, et kõik katsumused olid seda väärt. "

No comments: