Tuesday, May 22, 2012

Heihei ! :)

Kõik nii agaralt täidavad blogi . Eks mina pea siis ka blogima . :) Ma muidugi ei suuda rääkida teile mis ma olen teinud ja päevi tagant järgi ülesse ka ei viitsi kirjutada . Sest nendest polegi pmt midagi kirjutada .

Hetkel kuulan ühte oma lemmik lugu  ning istun ja naeran oma ette..

Uskumatu , et mul tekib olukord .. millest ma olen miljoneid kordi rääkinud .. Naljakas on . sest ma teadsin seda ette . Mitte et see kõike parandaks .. aga tahaks teist poolt ka kuulda .

Mõelda vaid mul on jäänud kooli lõpuni mõningad päevad . uskumatu lihtsalt .

aeg kuidagi kiiresti lendab . Ei jõuagi midagi teha kui juba kell on nii palju .
Päevad lähevad valgus kiirusel ja tunne , et seda on vähe aina suureneb .

Kooliga on kõik okei .. paar asja veel teha ja korras :)

naljaninaa olen mina :D
okeiokei . .

kõik .

No comments: