Monday, May 7, 2012

Ma ei maksa midagi aga olen väärt palju, ma rikastan neid, kes mind saavad, tegemata vaeseks neid, kes mu ära annavad. Ma kestan ühe hetke, aga mälestus minust võib kesta terve elu. Ma olen puhkus väsinule, lootus meeleheitnule, päikesekiir kurvale ja parim vastumürk murele. Mind ei saa osta ega müüa. Keegi ei saa öelda: ''Ta on täpselt sinu moodi.'', sest ma olen omamoodi ja peale minu pole maailmas ühtegi sellist inimest.Kõik kannavad mingisugust maski, et varjata oma tõelisust. Pead vaatama hästi, et näha nende olemust ja need kes lasevad maskil langeda, neile pead vaatama silma, et näha kes nad tegelikult on ja milleks nad võimelised on. Elu on päike, mis tõuseb ja loojub. Elu on küünal, mis särab ja kustub. Võivad teed küll lahku viia, Laine kanda kaugele. Aga mälestus viib sinna, kus kord koos me olime.Universumis valitseb tasakaal. Kui mina tõusen, siis selle arvelt peab keegi langema. Langen selleks, et teised saaksid tõusta minu arvelt. Muutun halvaks, et teised saaksid paremaks minu arvelt.Kui kogu aja pühendud, et ehitada kõik uuesti üles, ja see ka õnnestub, juhtub jälle midagi, mis kõik täiesti põhja viib. Mitte allamäge, mitte paar sammu tagasi, vaid täiesti põhja. Algusesse.Üksinduses, haige olles, segaduses — ainuüksi teadmine sõprusest aitab vastu pidada, isegi siis, kui sõber on jõuetu aitama. Piisab sellest, et nad olemas on. Sõprust ei vähenda aeg ega kaugus, ei vangistus ega sõda, ei kannatused ega vaikus. Just neil hetkil kinnitab sõprus tugevamini juuri. Just neist hetkist puhkeb ta õide.On kaks võimalust , miks inimesed ei suuda olla õnnelikud - nad elavad liiga palju minevikus, mõeldes sellele, mis oli või siis tulevikus, kartes, mis tuleb.soov salalaekas, selle täide viimiseks piisab tahtejõust .


Magusat und  - on mõeldud minu jaoks olulistele inimestele .. Olgu ta mulle kes tahes .. 
aga kui ta omab minu jaoks mingit erilist tähtsust , siis on see öösoov talle.
Ma ei erista sellel puhul muidugi sõpru väga südame lähedastest inimestest . kuid ma tean .. 
Et nendel on mingi oluline koht .. ja nii on ja nii jääb .. 
Pisike erinevus teistest öösoovidest ..  

No comments: