Wednesday, May 23, 2012

Ilusat hommikut !

nii mõnus on ärgata , kui väljas on sinine taevas , linnud siristavad ja päike paistab . Tore on mõelda , et täna on ka selle nädala viimane koolipäev . uskumatu . :)

Kooli lõpp on kohe kohe käes , nädal veel ja on Eksam .  Ma nii loodan , et saan sellega hakkama .
Geograafia pole mul just kõige tugevam külg ..

aga siiski , kui ma mõtlen , kui kiiresti on see aasta läinud , siis mõte sellest , et kohekohe on käes ka päris kooli lõpp valmistab mingil määral naudingut . Ma olen juba päris kaugele jõudnud . Ja triivin ainult edasipoole .

Otsin igas asjas mingit võimalust . Üritan vastu võtta kõike , mis mulle vähegi huvi pakub .
Kindlasti tahan edasi tegeleda muusikaga, sest kui see osa minust kaob ,  siis kaon ma ise ka . :)

 Ma küll ei tea veel . Kuidas ma sellega peale koolilõppu edasi tegeleda saan , kuid ma tean .. et ma lahendan selle müsteeriumi kindlasti ära .

nii palju on ühe aastaga kõik muutunud .. Eelmisel aastal selllel ajal käisin ma rõõmsalt Korterisse vanaisale külla , lobisesin temaga , tegin süüa ja kõike kõike muud . Natuke tunnen selllest isegi puudust. juba pea pool aastat pole teda enam . Kuid ka juba selle ajaga on nii palju muutunud .

Mu kullakallis on mulle palju lähemal , Poja on mulle palju lähemal . Kõik on tegelikult nii super .

Varsti peab ka tööle minema .  mingil määral ootan , samas ei oota.  Ma olen harjunud tööd tegema , ja kui see töö mulle tuska ei valmista , teen seda hea meelega .

minu ideaal töö oleks selline , kus oleks meeletult palju suhtlemist, kuna mulle meeldib uute inimestega tutvuda ja suhtlemisega mul raskusi pole. Võib-olla sellepärast tahan ma ka ärikorraldust õppima minna , aga see on ka alles esialgne plaan , varsti hakkan ma uurima täpsemalt kus, mis ja mida .

Tean , et võrru ma ei jää . Mitte mingi hinna eest . Ma tean , et ma ei jää igaveseks ära , ja kodu Parksepas peab alati jääma .. kuid ma tean , et tahan minna eemale .. Et osata ise hakkama saada .  Tahan ise seisvat elu . Tahan kõike ise korraldada .

Kui mul oleks võimalus , käia kas või praegu kooli kõrvalt tööl , siis ma oleks nõus minema . Muidugi juhul , kui see mu kooli segama ei hakkaks . aga ma läheksin .. iga kell .

Aga vot  .. nüüd olen ma siia juba päris palju mingit mõttetut jama kokku kirjutanud .
varsti kooli ja siis tulen tagasi koju .. kui ilm jääb püsima on isegi võimalus , et saab täna päikest võtta . :)

Ilusat Päeva ! :*

No comments: