Sunday, August 14, 2011

 See eemal oldud nädal läks niiiiiniiii kiiresti . Alles oli eelmine pühapäev .. :s allles ma läksin etu juurde .
Meil oli meeletult tore . KUIGI EILSE PÄEVA VÕIKS VAHELE JÄTTA !
Siiski olin ma üli rahul . Oli inimesi .. Oli tegusid .  Oli nalja . oli nuttu .
Musi , ära ole õnnetu :/ siis olen ma ka .

Kuigi tegelikult peakski olema . Tegelikult äkki olengi . Aga ma olen sellest üle . Ma suudan sellele mitte mõelda .
Ja fakk .. Ma olen sinus pettunud . Ma olen pettunud mitte selles kuhu sa läksid , vaid selles et sa sellest ise ei räägi . FAKKFAKKK KUIDAS SA SAAD NIII !???
Ma ootan nagu mingi krdi faking uroooood .. ja ups . kõik on otsas !
FFS !

---------------------

Pffffff.. rahunen rahunen rahunen . Teie ka , tra ärge jookse mul taga mul pole teid vaja . Lõppudelõpuks käitun ma teie kõigiga samamoodi nagu teie käitute minuga . eks vaadake kui tore on , kui teid reedetakse , petetakse . Kui teiega mängitakse .
   Lõpuks olen mina ka vastik . Ja siis ärge küsige miks ma muutusin . Lõpuks fakk .. faaaaaaaaakkkkkk ..

-----------------------------------------------

Te kaklete ? MILLEKS ?
Kas meestel on sobilik naisi lüüa ? aga miks paljud teevad niii ? on see normaalne ? Me ise norime?
Kas see aitas   ?

----------

Ma olen vihane vihane vihane vihane . aga ilus . ;)

--------




No comments: