Wednesday, August 31, 2011

Oeh .. 31.august on meeletult kiiresti kohale jõudnud . Ei ma ei hädalda , sest ma jah tahan kooli minna . AGA KAS MA VIITSIN ? :s igatahes soov kooliminna oli suur . aga ma ei arvestanud sellega , et see aeg liiga kiiresti kohale jõuab .

ma ju ei taha siin olla .. Ma ei taha siin parksus enam grammi võrdki olla .
Naine , kes sai siiski selle mida ta tahtis pole ikka veel rahul . . Ja no nahhuj , see et tema suhe enam ei tööta pole FAKKIING MINU MURE . Lõppudelõpuks ajab see mind nii endast välja , et vot siis ma ei vastuta enam oma tegude eest ..  see kogu värk ajab mind nii närvi, et ma veel tükkaega värisen ja krambitan käsi mis iseenesest rusikasse tõmbuvad . FAKKK KURADI HATT ,  SAA OMA PROBLEEMIDEST ÜLE !


No ja nüüd veel see ka , et haige olen .. õiplää ma ei viitsi .. ülisitt on olla .. jälle ronib mingi kiisu peale .
hellust on vaja.. :/

ok tsautsau .. !

No comments: