Monday, August 22, 2011


Tema silmis leegitseb kord valu, kord tuli.Kuid, et seda märgata, pead oskama näha.Tema loomus on salapärane ja müstiline, tema käitumisele põhjuseid pole mõtet leida -seda ei suuda teha mitte keegi peale minu. Võite vaid arvata, et tunnete teda, eksite rängalt. tema viha on heitlik, ta on sõdija JA võitleja, vallutaja ja hävitaja. Vaid ühe hetkega võib tema klaashaprast hingest saada kalk, jääkülm ning armetu teras.Tema pilgus ei leia te armu, võite kohata vaid põlgust ning etteheidet. Kuid et näha seal valu, selleks peate teda tundma. tema kallistused on soojad, hing abivalmis.Ta on tundlik, hooliv ja aus.Tema oskus lollitada ümbritsevaid inimesi ja neid segadusse ajada on hämmastav!Uskuda tõde, mis on imeilus illusioon! vaid tema on selleks suuteline.On vist palju tahta, et te teda mõistaksite.Tema maailmatunnetus on enneolematu,tema ideed utoopilised ja jalustrabavad.Tihti ka mõistetamatud ja segased.Täpselt nagu ta isegi.Ta on parim minu jaoks!  BY : ETHEL !

Ja jälle oleme natuke lähemal koolile .. Meeletu kui kiiresti aeg lendab ..
alles oli suve algus . alles ma nautisin vaheaega , alles oli elu parim jaanipäev  .. alles ma olin õnnelik .
Alles ja alles ..  Ma olen präegu ka õnnelik . sest mul on uus sõberrr .. :D:D:D
Lauri koos oma numpsi nikigaa .. keda ma kunagi varsti röövima lähen .. :D

Ja meeletu kuidas ma ootan kooli ..  niii ootan et ise ka ei usu ..
Aga jaahh..  kõik on muidu suuuuuuuuhht hästi .
Kõik on nii hästi kui arvestades olukorda olla saab ..

                             Inimene on vaid siis tugev sõdija . kui tal pole enam midagi kaotada . 



No comments: