Sunday, August 28, 2011

oeh . nädalavahetus oli hea .. reedene aliase õhtu ja laupäevane filmivaatamine .. paari üllatava kõnega :D:D:D

No igatahes .. Reedel oli siis olukord 3paari ja mina :D See on naljakas minujaoks . aga mul on hea meel , et kõik me seal olime . :D igatahes . õhtul oli mul paha olla . natuke palju sai :D aga jah , valuvaigisti sisse  ja oli hea . Aitab , enam tükkaega ei taha .. :p

laupäeval vaatasime filme . : " butterfly effect " , " the girl next door " , " The new Daughter " ja mingi veel .
ulmefilmid . .:d aga head . ;)

Tänane oli suhteliselt tavaline .. Rayan jonnis ja tegi tsirkust . aga jah . :D
ja siis mu kaks erilist tüdrukut tegid õhtuspiooni . ja mina käisin jalutamas .

Iiiiigatahes .. ma ei oska ka midagi kirjutada enam ..



Mees on nagu koer – kui sa ajad teda taga, ta põgeneb. Istud sa aga rahulikult ja ei tee temast väljagi, tuleb ta saba liputades su jalge ette.
A .. kus mu koer on ? :s

No comments: