Tuesday, August 16, 2011

 Sa ei mõista . sa oled ARG . Sa oled nõrk . Su meel on rahutu . sa magad halvasti . Sa ei oska olla .
Sa oled samas ka rahul . Samaaegselt sellega ka mõttes :  MIDA MA TEGIN ! TEGIN MA ÕIGESTI ? .
Ja siis tuleb see hetk . Sa pettud . Sära sinu silmist on kadunud . Sa otsid . Otsid mind . Aga sa tead et ma olen igaveseks läinud . Ei ole ei mind , ei minu sõprust . Need on tagajärjed . MA ei vihka sind . sest ma armastan sind . Aga ei enam .. ei enam ei suuda ma olla sinuga koos . Vaadata sulle silma . Rääkida sinuga rõõmsal toonil . SEST MA OLEN PETTUNUD . meeletult pettunud . ja sa tead seda . Kuid ära muretse . Kõik on korras . Ja sa ei pea enam mitte kordagi mõtlema mida ma teen , kus ma olen , kuidas mul läheb ja kõike . Sest sa ei saagi seda teada .  Ja mul pole sellest kunagi kahju .

Viha mu silmist on kadunud .  Nüüd on need jälle otsivad . Silmad mis otsivad teisi endasuguseid . Tühje ja elutuid . Ma vaatan neid .. ma näen nendes sügavust ning tean et põhja ei tule veel nii pea . Kuid ma tean , et sisimas olen ma õnnelik . Aga ma olen vastik . Oi kui vastik .. ja tasapisi hakkab see mulle meeldima .
Järjest rohkem probleeme . järjest hullemad inimesed . aga ju ma olen sellega leppinud . ehk olen ma ise samasugune?
Käin ringi ainult sooviga kellelegi lõuga valada . Lihtsalt käin ja härplen . Ehk mulle meeldibki . Ma ju ei tea VEEL .
Võõrad on minu jaoks utoopia ning ma tõrjun neid endast eemale . näidates enda upsakust ja pahameelt .
----


Ei tegelikult olen ma hea tüdruk . ma tean et olen . Ma olen sõbralik , lahke ja tohutult suure südamega .
Aga mis mul sellest kasu on ? HUJJATTt MITTE MIDAGI !
FAKK TEILE .. TRA FAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK ! 

No comments: