Thursday, August 4, 2011


                                    Love this .. väsinud ! I put my hands up .  

 Ma olen õnnelik selle üle , kes ma olen präegu . mitte selleüle , kes olin kunagi . Te ise olete mind selliseks muutnud . Ma julgen vastik olla harva . aga ma olen seda .. ma tean . Ja mul on selleks õigus . Tuline fakig õigus .
Ma tean , et on olemas mitmeid sorti sõpru : tsausõbrad  ja tõelised sõbrad .  ja lihtsalt semud.
Tsau sõbrad on need , keda tänaval kõndides märgatagi ei pruugi ning kui isegi märkad ei suuda viia nime ja nägu kokku viia . Tsausõbrad on sinu peas tähtsuse järjekorras . olenevalt olukorrast . Kas on vaja kuhugi sõita , või midagi saada . See kes seda kõige tõenäolisemalt anda suudab on esimene .. igakord erinev . selliste sõprade puhul puudub usaldus , austus . Mitte et ma oma ükskõik milliseid sõpru ei austaks .
 Tõelised sõbrad on sõbrad , keda tänaval kohates kohe märkad . ning kellega soovitakse lõpmatuseni koos aega veeta ja rääkida ja segast panna . Selliste sõprade vahel on meeletu usaldus . Nendega saad rääkida . Ning nende puhul järjekord puudub .
Semud on need , kellega on vahest niisama hea hängida ja juttu rääkida . kuid pikaajalisema koos olemise ajal hakkab tüütama , ning sõprus võib maha jahtuda .

Mul on neid kõiki .. kui on ainult mõningad tõelised . Ma armastan teid kallikesed  .
mul on teiega meeletult tore olnud . meeletud ajad koos sinuga annabel . meie kakaoõhtud ja joonistamised . ja pliiatsi otsimine . Meie viimane õhtu , meie telkimine . Meie vigased jutud .

Meeletud ajad koos sinuga etu . Meie SUVI , meie poja , meie telkimine , meie joomised, meie saladused, meie naljakad kokkusattumised . Meie viirukid . meie rahaleidmine .

Sinuga johanna. Meie käimised, meie naljad . meie videod .  Meie pildistamised  .

Ja kõik kõik veel .

Ja sinuga kallis . Meie jaanipäev . meie ööd . meie jalutamine . meie jutud . MEIE UNISTUSED ..

Kõik on nii faking ilus , et võtab mõeldes pisara silma ja naeru näole .
Teie olete minu süda . minu hing , minu öö , minu päike ja kõike kõike muud veel .
Ma jään teiega , igaveseks .
Ja sinule kallis . sinu otsusest sõltumata alati vähemalt usaldusväärseks sõbraks .

Ning mul on üks sõber  . Kes on kaugeks jäänud  , meeletult kaugeks võrreldes sellega mis oli 2-3 aastat tagasi . See oli imeline aeg . ning ma tean .. kui palju see väärt . Ma olen õnnelik selle üle . mis siis , et seda enam ei ole . aga ma usun , et see tuleb kunagi jälle . K.


No comments: