Thursday, September 1, 2011

Noniii ja ongi käes 1. sept . :)

ILUSAT KOOLI ALGUST KALLID INIMESED ! ;*


--

No igatahes .. Mul on hea meel et kool algas .. Saab natukenegi eemale ..
Ma arvastasin .. et ma olen jälle pmt üksi . kõik lähedased inimesed on kaugel .. ja pmt rohkem polegi kedagi .
avastasin , et kaotasin tänu kelllelegi ka inimesed ,kelle seltskonda ma meeletult nautisin ..
Nüüd ei saa ma kuulata nende jutte nooruses tehtud lollustest , sellest kuidas keegi oma sünnipäeva ära unustab .. nende ideedest. .. nautida nende nii öelda vahest mitte väganaljakaid nalju .. kuid mille nad oma olemusega ise naljakaks teevad . :)

SUUR AITÄH !

ootan juba seda , et see kaks aastat üliruttu mööda läheks .. et lõpuks minna eemale siit .. alustada kuskil mujal otsast peale . Ilma nende psühopaatide ja ilma vigadeta ..

Nonäedsa jälle on kass peal . pisar silmas .. MIKS FAKK MIKS !?


No comments: