Wednesday, September 28, 2011

Oii kuidas ma enam jälle ei viiitsiii ... Mismõttteeesss !?!?!?!?!?!?!

Ütleme nii , et eile päev oli puhta pees ..  Küll oli imelik tuju , siis pani nett segast . AITÄH ELISA ET SA MIND EILE ENDAST VÄLJA AJASID !
ja muidu mõttetu teema .

ega tänagi väga parem pole .. :) kolm kalju tundi (Y) katastroof lihtsalt .. Siis mingi mõttetu jura .
no igatahes . Peale tunde laulmine . . Sooloproov .. Siis õhtul oli Kooriproov .. Ja nii ta läks .
Proovis oli mul väga normaalne tuju . segast täiega .. ja nüüd on nagu hmm.... täiesti null tuju ...

Oi ma ei jaksa seda reedet ära oodta . tahaks ikka väga korralikult segast panna ..
Tahan olla rahvaga .. Musu ja teistega .

Liisu !
Aitäh tips et sa mul olemas oled ! ma ei oska sinuta enam ära olla .. :)

Aitäh Karl Nukka ,et sul niii hea muusika maitse on ja sa neid lugusid levitad .. Vähemalt on mul  vahetundides mida kuulata . :)

http://www.youtube.com/watch?v=XQFooCIcTj8&feature=share

Ülimõnus !




ööööööööööööööööööööööööööööööääää ... Mõttetuuuuuuuu maiviitsi : ///


Ma ei saa enam aru mis faking periood see on .. juba pikemat aega . Iganädal 2 päeva vähemalt olen ma üliemofakinggtroppi tujus .. Vihkan ennast sellisena !


Tsau plau ..
pilti ma ei lisa . ei leia enam midagi . :))

No comments: