Tuesday, September 6, 2011

eriline ? miks ?

See et mul on suhtes omad eelistused ei tee mind eriliseks . mul on kindlad sihid . omad arvamused ja põhimõtted .
andke andeks , aga ma ütlen ausalt et olen suhtes õnnelikum kui minu kõrval on vanem kutt seega eelistus 22+
Isegi võibolla 24+ , sest sellistel inimestel on juba elust enamjaolt pilt olemas . nad on enda eluga kuhugi jõudnud .. Käivad tööl , on oma elupeal . Neil on MÕISTUS PEAS .
Mul pole aega lastejaoks, kelle põhimõte on iga kord ennast maani segi kakkuda ..  et siis hommikul mälumängu mängida . Sama moodi mul pole aega , et kuulata virisemist .. kui käin oma sõpradega väljas . ILMA TEMATA .
Ei saa ju ometi ninapidi koos passida koguaeg ( va siis kui koos elatakse, sest siis ikkagi veedetakse enamus ajast koos  ) . Meil mõlemal on omad sõbrad  ja vajame hingetõmbe aega .
Ei ole mul aega kuulata virisemist , et olen pidevalt vastassoo esindajatega koos.. Mul ongi enamus sõprusringkonnast mehed .. Ma ei saa sinna mitte midagi teha ..
  Mind häirib , tõsiselt häirib .. Kui suhtes tekib olukord .. kus ühele / ehk siis mehele on suhtes kõik lubatud ja naine ei või mitte midagi teha . Mees ütleb et ei keela , aga näed kui naine lähebki kuhugi siis peale seda tekib tüli  ?  MILLEJAOKS !?
Ma saan aru kui tülid tekivad , et on kahtuls et petetakse . aga sa ei hakka kahtlustama ja draamatsema selle üle , kui sa ise sellega hakkama pole juba saanud . :)
Ehk siis sõnad , mida paljud minu sõbrannad on öelnud : Üks pool hakkab teist kahtlustama siis , kui on sellega juba ise korra hakkama saanud .  JA NII ONGI !
Niii et .. ma ei oska sellepeale enam midagi öelda . nii on nii jääb ..


---


Igatahes , tänane päev on olnud nii ja naa ..
Koer suri ära . Puhaku rahus mu väike Äpu !

aga muidu on kõik suuuht ookkkk ! :)

No comments: