Tuesday, September 13, 2011

Olen haige jeje .. silmad vesised , nina tatine .. ja pea kumiseb nii haigelt , et ma ei kuule oma mõtteid ka enam .

oehh .. ma ei oska enam ära olla kuidagi .. tahaks nagu midagi/kedagi samas ei taha ..
ma ei tea .. jälle mingi emoperiood !? ei tea ei usu eriti .. vähemalt loodan , et see minu viripilli pool jääb taha plaanile ja upub sügavale minevikku ..
raske raske ..
peale selle kogu jama .. lahkus jälle üks suguvõsa liikmetest . ! (w) rip vanaonu . !

väga julm värk ikka . alguses koer , nüüd see .. kõik kaovad ümbert .
Sõbrad !? nemad samuti . järjest rohkem inimesi kaob mu ümbert . ma ei ütle , et mul neid vähe oleks . ei ole .
aga need tõelised ? kus nemad on ..
oeh .. ma tahan siit võrust ära . Võtaks oma kallid Junza , mariliisi , annabeli ja johanna kaasa ja tõmbaks lihtsalt tuld . Kõikidest nendest probleemidest .. kõikidest nendest troppidest .

ükskõik kuhu mujale , aga ei .. mitte võrru ...
Siinsete inimeste nägemine tekitab mulle kõikvõimalike allergiaid ja haigusi ..
siinsete inimeste tundmine ajab mul südame pahaks.
siinsete jutupaunikute mula ajab mind lihtsalt närvi .

kaks aastat veel .. siis ma lihtsalt loodan et ma saan siit minema  .. Tartusse või kuhugi .. kuhu iganes mujale , aga eemale siit .. kuid mitte väga kaugele .. siin on pere siiski . !

mul on vaja kedagi .. ma ei oska enam olla ..

EMOEMOEMO :D:D:D .. aga nii on .. nii ma tunnen !

No comments: