Thursday, September 22, 2011



" Ära usu mu ilusaid sõnu, enne kui pole näinud tegusid. Ära usu mu süütuid silmi, enne kui pole näinud neis pisaraid. Ära usu mu meelast naeratust, enne kui pole näinud mu mossis suud. Ära usu kõike, mida minust räägitakse, enne kui pole mind ise tundma õppinud "

---------------

Üsnagi depressivne sügis on . 
eriti see september .. Kõik lähevad lahku .. on õnnetud ja muud sellist jama .
Hea, et endal kellestki lahku minna pole . Ma usun, et kui oleks oleks mina ka üks nendest  ..
igataheeeees .. Aeg on präegu päris vapustav..Just nagu plaanide ja tegevuste suhtes . 

Laulmisega , ühtlasi ka minu lemmiktegevusega , on üsnagi palju tööd . 
Tulemas on väga tähtsad esinemised ning see nõuab meeletult palju harjutamist . 
Kuid ma ei kurda .. kuigi vahetevahel pole üldsegi viitsimist .
pole ka üldse tahtmist minna  .. siis tuleb ennast sundida . 
Ma olen rahul .

nii ..Ja siis see muu kooli elu . .
Täitsa okei .. hinded on võrreldes eelmise aasta sügisega päris korralikud 
ning töid sajab präegu kaela nagu vihma . 
alles oli ajalugu ja mata .. täna oli geora .. varsti on tulemas saksa keele töö
ja kõik teised tööd veel . suht geniaalne .

A . kõigelahedam . mu ekool on nii püss , et tõstab mind ise automaatselt a klassi .:D
Näen a klassi koduseid ülesandeid ja värki ! eriti norps ;)

aga ilusat nädalavahetust !;*

No comments: