Sunday, September 18, 2011



PFf .. jälle üks meeletult tore laupäevake . 
ma olen suhteliselt rahul . 
Käisin oma musi etheliga ja teiste sõbudega  ComeBack'is  . 
Suhteliselt mõnus kohake .. 
Mul oli enda kaitse ingel , kes mind teiste " ingilikeste " eest kaitses .. 
Miks mulle tema öeldud sõnad mu sõbrannale nii palju mulle rõõmu valmistavad .. sellest ei saa 
ma veel siiamaaniaru . aga igatahes ta ütles : " ma ei saa su sõbrannale kaua otsa vaadata , Ta sööb mind 
oma silmadega .. aga ilus on ta küll . " 

need silmad , oioi need hullud silmad . :D 

Ethel , Ma teadsin et ma saan selle , keda ma tahtsin . :p
Ja armukadedaks tegemisega ma usun , polnud siin mingit tegemist .. 
pigem see , et ma nautisin lihtsalt koosolemist . :)

Näunäu .. trillallaaaa .. 

AA .. HEAUUUDIS OLEN TERVE . peaaegu :DD:D
No igatahes . ullalaa ja shallalalaaa ...


No comments: