Monday, September 5, 2011

Super .. Kool on algand .. Ei täitsa kenasti läheb jälle .
ei vingu kooliüle nagu iga aastaselt .. Sest kõik läheb plaanipäraselt . Tegemist on palju ..
Varsti on tulemas ka esinemised ..
esimene peaks olema juba 21.okt . juhul kui ma julgen laulukaruselli minna peale oma eelmise aasta jama selle värgiga . Kes siis veel ei tea , eelmine aasta täpselt laulukaruselli päeval lamasin mina hommikul poole kaheksa ajal 40se palavikuga voodis nelja tekiall . Kuid ma ei andnud alla. sõin 3 500st ibumaxi sisse ja läksin laulma .. Raske ta oli ja lavalt lahkusin ma nutuga . kuid ma olen õnnelik , et ma läksin sest ma tean , et ma oleks pärast veel kahetsenud .

Seega , see aasta ilmselt uuesti .  Mida ma laulan seda ma veel ei tea , ja ilmselt oleks parem et se ka saladuseks jääks .

Teine on tulemas 14.nov ilmselt . isade päeva kontsert . Soovikorral küsige täpsemat infot kuskil okt. lõpus .
Igatahes .. tulemas on muusikali hittide teemaline kontsert kus esinevad nii koorid kui ka solistid ja duettid .
mina osalen nendes kõigis .

Jah , ma olen rahul .. Mul oli super tore reedeke.. väga huvitavate ja positiivsete inimeste seltsis . mulle meeldis .. ei olnud selline tavaline sünnipäev haige kräuga . vaid mõnus üsnagi vaikne .. olgugi et rahvast tegelikult no ikka oli .:) aga siiski venis õhtu pikale . 6 kordse magama jäämise ja kõige muuga .
seega laupäeval olin ma üsnagi väsinud . Jõudsin hommikul kella 8 ajal vist koju ja kell 9 ma juba magasin sügavat und . Ärkasin kell kolm , toimetasin , olin väljas . ja kell 22.38 olin ma juba jälle unedemaal .

Igatahes .. kõik veereb jälle ülesse poole. mis on siiski ainult positiivne  ! ;)

Mjau .. ilusat und teile , kes te veel ei maga .
Kell on 22.52  .

No comments: