Monday, August 20, 2012



He can't see the smile I'm faking 
And my heart's not breaking 
Cause I'm not feeling anything at all 
And you were wild and crazy 
Just so frustrating intoxicating 
Complicated, got away by some mistake and now 
I miss screaming and fighting and kissing in the rain.


******

Sõnad on nagu tähed taevas, ilusad aga kauged. Miks ma neid lähemale tuua ei saa? Miks ma ei suuda neid võtta kui endile  mõeldud? Kell on pool kaks öösel , kuid minu sees on mingi kõhe tunne.
Kas on kellelgi midagi halvasti ? kas kellegagi juhtub midagi ? Miks on nii raske olla?

Õõh.. see on nii jube tunne .. 
Süda klopib , pea käib ringi .. midagi on juhtumas/ juhtunud.

Homme taas autokool . jee .. Ma ei jõua enam ära oodata ,kuna ma viimaks sõitma saan hakata . Tahaks juba niiniiiniii väga sõita -.- , need load võiks nüüd ruttu ruttu olemas olla :)

Aga mis muud veel ? Hmm, .. 
 ahjaa .. väga palju kummalisi ettepanekuid tuleb ja suhtlema hakkavad inimesed , kellest seda ei usuksgi.
naljakas :)

Ja noo neid austajaid tuleb ka igast otsast ja igasuguseid .. täiesti jube.. paljudega on nii et võta üks ja viska teist .   Samas , valikut on kaa .. aga need pole vist ikka need mida ma otsin või ootan ?!
Või mida ma üldse otsin ja ootan ? ma ei tea ise ka täpselt .. Aga kui ma näen , siis ma tean . :)



No comments: