Saturday, August 25, 2012

No tereeeeeeeeeeeeeeeeeee !

minu pidu on ka siis selleks korraks jälle läbi .. UUhhhh kui käest saab üks pidu minna .:D Mitte väga halvas mõttes aga siiski ..

Jõudsime siis eile mingi aeg tartusse .. Enda suureks avastuseks tegin , et olen Hüääni maja läheduses .. / sellepärast ma mõtlesin , et umbe tuttav koht :D )
Igatahes .. kohe korraga hakati ka jägermeistri kokse jooma ja asi ants .. Tegime meigid , valisime riided ja pidu võis alata ..
Martpoiss aitas meid hädast välja, ja thanks good .. me ei pidanudki jala minema Club Tallinnasse .. :D Okeiokei, me ei oleksnii või naa jala läinud aga siiski ..
Igatahes .. läksime peole .. kõik kena tore , seni kuni ma avastasin ,et mu platvormide üks tald on täiesti liimist lahti .. esimene mõte MIDA FAKKI MA NÜÜD TEEN ! .. okei üritasin kuidagi hakkama saada , kuni see vale sammu tõttu täiesti alt ära tuli.. pisara võttis silma küll .. nagu misasja .. Esiteks : ma olin esimest korda nende kingadega peol ja need läksid katki :O , Teiseks : ma olin esimest korda tartus peol Ja juhtub selline värk:O nagu misasja .. halb õnn -.-
okei ,, teine oli ka lahti mis tähendas , et minu kingadest said papud :D ERITI LAHE :D
aga jah .. ühekorraga oli pidu läbi .. like WTF !? :D ma ju alles tulin :D
edasi pidin minema otepääle aga tuli plaanide muutus ja olin omadega otsapidi kanepis .. FFS ..
lõunaajal läksin bussiga Tartu tagasi .. siis läksin mardi ja priiduga välja .. need tegid omaette romääänsi .. :D okeiokei nali :d tegelt olime niisama , käisime söömas ja siis istusime kahuritel alkohoolikute paradiisis :D või mis iganes koht see ka polnud :D:D
ja nüüd olen ilusti oma kodukeses , naudin lebotamist ja vaikselt tuleb haigu -,- homme lähen vist kinno ja niisama trillalala :D

Tsau.

No comments: