Monday, August 27, 2012

kummaline kahtlus.

Nüüd ma saan aru , kui öeldakse .. et on nõme ärevus ja vastikus tunne , kui sa tead .. et inimene , kes sulle meeletult palju haiget on teinud .. viibib  sulle üsnagi lähedal .. Ta ei pruugi olla samas seltskonnas , isegi mitte samal üritusel . Aga kui sa tead ,et ta on olnud juba pikemat aega kuskil ära ja sa saad kogemata teada , et ta on nüüd tagasi .. siis see hakkab sind häirima ..
Nüüd ma saan aru .. minus tekitab õudsat tunnet see , et ma pean veel kunagi nägema su pilku, faking vaatama neisse silmadesse .. mis kunagi tundusid mulle nii siirad .. nii tõesed . Et ma peaksin kas või kord kuulma seda , kuidas sa  lausud mu nime .. üks kõik mida sa teed , see häirib mind .. ma ei suuda vabalt olla ..  Ja sa oled selle kõik ise tekitanud .. ükskõik mida sa ka ei üritaks , sa ei suuda mitte iial ennast välja vabandada olukorrast , millel sa kunagi lasid tekkida .. ning nüüd sa näed .. et selliste asjadega ei mängita.

Miskipärast on mul tunne , et mu blogi loeb keegi , kes seda enam tegema ei peaks ..  Ma ei tea miks , aga korduvalt on tekkinud tunne, et seda loeb keegi kellesse see tõesti enam ei puutu .. Jah , kui huvi on miksmitte .. Aga ma ei tea .. ma lihtsalt pidin seda mainima ..

No comments: