Tuesday, August 7, 2012

Räppar A ft karin - miski ikka veel

miski ikka veel, häirib mind mu sees .
ammu teisel teel , kuid ikka meeles see.
Arusaamatu , siiksi kõik on veel.
nagu raamatus, läksid lahku meie teed

Mulle näib see tee ei lõppe iialgi.
aastad läind kuid sinust mõtlen siiani.
meelde tulevad hetked, meelde tuleb kõik
meie ühised retked, meie öine sõit.

su käte vahel uinusin , mul meeles veel ,
pole ära ununenud.Kuidas üksteist hoidsime.

tuli sügis ja tuuled , päike loojumas .
Vihmas karjusin : SIND ARMASTAN !!

ref : miski ikka veel, häirib mind mu sees .
ammu teisel teel , kuid ikka meeles see.
Arusaamatu , siiksi kõik on veel.
nagu raamatus, läksid lahku meie teed ( 2x )

nüüd mul on uus elu ja mul on kallim ka
olen õppinud selle kõigega nüüd leppima
olen leppinud et ei ei enam näe ma sind
kuigi sinust mul puudust jääb tundma hing

iga päev ma palun ,et sind unustaks
seda ei sa teha , kuigi tahaksin ma
teist sinu sarnast on leida raske ja
ma tean , elu lõpuni sind armastan

Ammu teisel teel.

Aastad mööda on läinud ,
 ma küsin tere kuidas läheb.
ma kirjutasin kirja ja see aega võttis vähe.
Fotoalbum milles soris mu aju geenius
kuni üles leidis pildid ja mul jälle kõik meenus
sa olid osa minu elust sa oled minu ajalugu
vahest meenutan ja meenutan ja mäletan ja katsun
kuidas õhtuti su juukseid sai aetud sassi.
patjadest onni tegime muusika lainel, selge on see et me polnud päris kained
kui teised pittu läksid meie proovisime kokakunsti , söök ei tulnud hästi välja ausalt öeldes läks see putsi.
mäletan kuidas sa mind öösel koju kantseldasid ja siis läksid kiima nagu räige seksi masin.
Järgnes tüli ja kaklus, lõpuks ära leppisime. Pärast seda kui tärkas kirg terve öö me keppisime
Süüditasid ja kraapisid et oleks naise võim, rahulolu väljendades mulle küüned selga lõid
seisime teine teise eest seest meil nii oli kombeks, lubasime üksteisele , et meil tuleb parem homme.
kuid see tulemata jäi , sest sügis tõi tuuled , viis armastuse suve ja lahutas huuled
ja kui sa tuled pühib pisarad mu naeratus teel , sest tea see kõik on mul ikka meeles veel.

No comments: