Thursday, August 16, 2012

Sarkasm väärib viimasel ajal minu olemuses suurt kohta , sest ilma selleta lihtsalt enam ei saa ..
Ma ei kanna pikka viha ja ei oska paljude inimeste peale vihane olla , kuigi ma seda tegelikult peaksin / võiksin.  alati pole asi mitte, mida tuntakse või mitte. Pigem on asi selles, kui palju sellest jutust mis sulle räägitakse on tõsi ning kui palju seda inimest hiljem usaldada saad.
Olen kaotanud viimase aja jooksul palju inimesi. Jah, oli ilusaid toredaid aegu. Kuid ma tean, et kui asi oleks kestnud veel oleks lõppenud kõik veel halvemini. Ma pole kurb ega tunne, et mul oleks midagi puudu. Küll aga tunnen sisemuses kasvavat õelust, mis üha rohkem ja rohkem tuure kogub.
See ei kasva mitte ühe või teise inimese tegude tõttu, vaid lihtsalt nende juhuslikule kokkusattumisele. Ma oskan andestada, aga ma iial ei unusta. Selles võite raudkindlad olla.

Küll aga võin mainida üht. Olgugi, et olukorrad muutuvad järjest rohkem ja rohkem halenaljakamateks on  mul siiski hea meel veeta väärtuslik aeg koos nendega , keda olen alati tähtsaks pidanud, kuid kelles mapole iial pidanud pettuma.

Täpselt nagu tipsugagi, jah .. meil oli väike riid ja pahameel Hauka laada ajal.. Kuid präegu me naerame selle üle nii meeletult, et kõht ka valutab.. kõik sai korda juba paariminutilise vestlusega.
Te võite rääkida mulle ükskõik mida, ma tean, et ta kaitseb mind.. alati kõige ja kõigi eest, mis siis kui ma isegi keelan tal seda teha ( nt täna :D ) . Aga see on tema viis mind hoida, las nii siis jääbki .
mina hoian teda täpselt samamoodi, ja mis ka ei juhtuks olen mina täpselt samamoodi tema kõrval nagu on tema minu kõrval.

Tegelikult on tekkinud minu ellu palju palju palju huvitavaid inimesi .. ja nendega juba suhtlemine tekitab minust meeletut positiivsust. Kes tahab minuga koos veini juua, kes annaks kõik , et saaks mind kas või korraks välja viia, kes tahab õpetada mind bikega sõitma ja viia kokku mind ekstreemsustega jnejne.. Inimesed kõik on väga erinevad, aga samas nii positiivselt meelestatud . :)

Ühesõnaga minu jutust võib olla vahel natuke keeruline aru saada, sest kirjutan siia kõik mis automaatselt pähe tuleb ja lisaks sellele kõigele olen ka vist haigeks jäämas. Tipsu juba võitleb kõva mandli põletiku ja 39 ringi jääva palavikuga .. Pole just tore järgmine olla :)

No comments: