Wednesday, August 15, 2012

Oeh .. Ei tea kas hakkan tõesti haigeks jääma või mis värk on .. igatahes ulme uni on .. väike palavik ka .. unenäod muutuvad ka nii reaalseks, et midagi hullu ..
Tänane uni oli siiski liiga haige ja keegi Kärt Nõmme käis mu unes .. mul pole õrna aimugi kes see inimene võib olla või midagi ... aga ma tean et küsisin koguaeg , kas sa oled Kärt Nõmme !?
ma sain vihaseks , kui keegi ei vastanud mu küsimustele .. aga see oli igatahes väga jube ...
Teiseks näha inimest , kes sulle mitte midagi ei tähenda .. tuleb ja hakkab närvidele käima ja ainuke asi mis ma talle ütlesin oli lõpuks see :  kui sa mulle mac'i sülearvuti ostad , siis võin sinuga kaks tundi rääkida .. Liiiga rets ..

aga jah .. muidu on mul tore puhkus .. vihmased ilmad , randa ei saa .. VÄGA JESSS OLEK !
Ahjaa .. ajasin seljapealt oma kesta maha.. aga aru pole nagu midagi saada .. ikka on pruun .. naljakas eksole .. :)

aga vot jah .. sellised seiklused siis :)

No comments: