Sunday, October 7, 2012

Hello Hello ! 

Kuna mul tänase päeva kohta pole mitte midagi rääkida , siis räägin oma reedest päevast .. 

Okei , olin saksakeele õpetaja ja värki särki .. üsna mõttetu jama .. 

Aga õhtu oli tore ja väga väga pikk .. 
Kõigepealt läksin Fili , Alo ja Karinksiga välja .. Siis läks Karinks ära  . tuli Max .. siis tuli Serka ka . Ja max läks ära . .
Jõime Blackberryt ja olime niisama toredad, siis läksime Remo poole . 
Siis olime seal .. siis läksime peole .. Ja minu enamus aeg peol olles oli koos Marko , Mait'u, Viljari ja Mariga.  Väga Väga super inimesed aitäähh .. Oli tore Teqila ring ja värki .. :D ja palju palju siidrit ning hiljem Rummi . :D

Pidu pandi kinni ja läksime Filiga Chill in'i sööma .. Seal kohtusin Uuesti  nende samuste tegelastega.
Kõht enamvähem täis . tuli mu abikaasa härra Marken mulle järgi . viisime Fili koju ja läksime jhonnysse . :D
siis pandi seal pidu kinni .. siis sõitsime niisama ringi ja läksime vabakale passima .. niisama panime segast .. Kiusasin magavat Konnapoega ja jootsin 8ndat pussyt . D: , 
Ja koju jõudsin täitsa pool kaheksa hommikul . JEEE 

Aga mul oli super tore .. Suured Suured tänud teile ! :)

No comments: