Monday, October 22, 2012

väsinud

Andke mulle no normaalseid inimesi .. Ma ei jõua enam .. mul on nii kopp ees nendest kõikidest jobudest lihtsalt ! :'( ma enam ei jakkksaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. 

Fakkking goood . mitttee fakking keegi ei käitu minuga nii , ja kui käitud siis kahetseb ja rängalt ! 
Ma võin küll olla joonud, aga ma tean oma reegelid ja nii need jäävad .. kes käitub risti vastupidiselt .. 

Ma oleks andeks andnud pool sellest jamast , aga eii .. vaja oli hullema sitaga hakkama saada ja nüüd tuleb välja et omad vitsad peksavad . 

Nägemist Helmet ja kõik muud !!!!!

 Mellu , sorry , et jälle negatiivne värk .. ma tean tean , et ootad rohkem positiivset , aga täna lihtsalt pole see päev  , ma luban , et ma kirjutan mingi aeg positiivset kaa !!
Sinu Kellu !<3 div="div">

No comments: