Sunday, October 14, 2012

Mul on nüüd WTF moment !

Kes on see saladuslik tüüp , kes saadab mulle kingitusi ?:D  See on natuke kummaline .. Väga tagamõtteline .. saata Suvi Südames 2012 DVD ja Fazeri liköörikommid ..  Väga imelik ..
Keegi kes teab seost.. ja ma ei oska kokku viia..  Pikemat kasvu .. või noh minust pikem kuskl 170-180 , pruunide juustega .. enam vähem 25 ndates eluaastates +/- paar aastat ilmselt .. VÄGA VÄGA Kummaline ...
Muidugi kõigepealt ei uskunud ma seda poissi/meest kes selle mulle tõi .. Agaa .. kui  ta seee kotike näpuvahel välja astus .. siis mul oli shokkkk .. LIKE WTF .. ta ei valetanudki .. Aga samas ta ei andnud ka mõista , kes selle taga  on . alguses ütleb , et ta ei tea .. siis lõpuks ütles , et ta ikkagi teab .. nagu misasjaaa ..

Nüüd on kaks varianti .. Kas mu salajane austaja kaob  nüüd ära võiii .. tuleb varsti uus kingitus .. siis ka juba loodetavasti  vihega ?:O

No comments: