Saturday, October 13, 2012

Oeh , ei teagi mida öelda või kirjutada .. Miskit erilist ei ole juhtunud .. :) kõik on nii ja naa , pmt okei . :)

Homne päev on minu jaoks üks tõsiselt nukker. Homme saab aasta kalli inimese kaotusest. Juba aasta !:(
Meeletu kuidas aeg lendab.. Alles ma olin väike ja ta hüpitas mind oma põlvedel , tõi mulle kommi ja jäätist . ja nüüd teda enam lihtsalt pole .. juba aasta . Kuhu see aeg tormab ?
Tõsi , terve 2011 aasta oli meeletu katastroof üks jama teise otsa .  Aga kõige suurem valu ja kaotus tunne oli mul täpselt aasta tagasi, siis kui oli 14. oktoober 2011.
Ma üldse ei imesta, miks mul terve eelmine nädal nii paha ja vastik tuju oli . sest aasta tagasi sellel samal nädalal olin ma depressioonis ja kurbusest lõhkemas . ükskõik kui tugev ma ka ei üritanud olla , oli kõik nii perses kui vähegi võimalik nii, et isegi võhivõõras sai aru , et midagi on valesti.. kõik pole korras ..

Kui oli aeg siis oli aeg . Ja võin siiamaani öelda , et see kurbus pole ju täielikult kadunud . ja ei kao ka nii pea..

rest in peace my  dear granddad ! <3 always="always" heart="heart" in="in" me..="me.." my="my" nbsp="nbsp" p="p" with="with">



No comments: