Monday, October 1, 2012

S. Murro lainel . .

Hello joujou .. ! 

Kuidagi nii sisemine rahu  on hetkel .. nii mõnus :)

Ahja .. nii, et tänu sellele , et ma läksin üsna hilja magama .. NING SUURESTI TÄNU sellele , et  üks pisike hiirepoiss öösel. 2.44 mind üles äratas sellega, et ta mu orgaanilistpastakat sõi Magasin ma hommikul tund aega sisse .. JESSS :D ja esimene tund oli kalju tund .. Wohoo milline vedamine . :D 

Ajasin seda hiirekest oma poolteist tundi öösel taga , et ta kätte saada .. aga kuna ta on nii pisike ja mahub igast kitsamastki kohast läbi siis noh jahh ...  Ma iseenesest neid ei karda.. aga rõve on mõelda küll , kui ta üks hetk mul näopeal oleks olnud ^^, :D
aga jah , kätte ma teda ei saanud , aga toast välja sain .. sellest mulle piisas et siis enne nelja uuesti magama jääda :D

Koolis oli üsna normps.. NIIIIII HEA SÖÖK OLI !! Kartulid ja värskekapsa hautis JUMMYJUMMY ! täitsa julm kui palju ma sõin .. MA OLIN VIIIMANE , KES SÖÖKLAST VÄLJA ASTUS :D:D:D 

Siis käisin täna veel autoga sõitmas .. Kurat , iga kord saan ma ikka kuskil auto välja suretada .. DEEEM :S
aga jah .. ei täna oli tegelt väga okei kõik .. palju parem .. kõik kohapealt minekud ilusti õigeaegsed ja käiguvahetamine ikka sujuvam kui muidu .. VÄGA  OKEI OLI :D:D 

aga nüüd siis kuulake lugusid .
Scott Murro . Üli kõva kutt tegelt ka . : )
Mulle meeldib kui poisid oskavad laulda  ^^,
Aga selle poisi kohta ma ei oska mitte ühtegi sõna enam öelda .. see on lihtsalt uskumatu mida ta suudab .. ja lisaks on ta veel ju tegelikult täitsa armas ka :D!  .. 
 
Olgu , tsauks plauks ! ;)







^^, 

Vottakk nii on lood . !

No comments: